پروژه های دانشجویی

پروژ ه و مقالات آماده دانشجویی

پروژه های دانشجویی

پروژ ه و مقالات آماده دانشجویی

معرفی لامبورگینی اوروس پرفورمانته 2023

با معرفی لامبورگینی اوروس پرفورمانته 2023 جدید، شاسی بلند فوق‌العاده لامبورگینی برای سال 2023 در خدمت شما هستیم. تقریباً از هر نظر دوباره کار شده است، طراحی فوق العاده و عملکرد بالستیک از ویژگی های اوروس و هر لامبورگینی دیگری است.
این شاسی بلند فوق العاده، اعتبار خود را به عنوان یک گاو خشمگین در گذشته با زمان وحشیانه 3.3 ثانیه در 100 کیلومتر به اثبات رسانده است که تنها از یک شاسی بلند دیگر به نام پورشه کاین توربو GT کمتر است. هندلینگ، شتاب گیری و ترمزهای خارق العاده همگی از نکات برجسته این هیولای چهار چرخ متحرک هستند.

لامبورگینی اوروس پرفورمانته

جزئیاتی از خودرو لامبورگینی اوروس پرفورمانته

لامبورگینی به دنبال پیشی گرفتن از خود، لامبورگینی اوروس پرفورمانته را معرفی کرده است، نسخه ای حتی هاردکورتر از مدل پرفروش خود، تغییرات شامل قدرت اضافی، بدنه و سقف بازنگری شده است. اگر Urus استاندارد به نوعی برای یک لامبورگینی کافی نبود، Urus Performante همه شک ها را از بین می برد.

اگرچه برچسب قیمت آن به اندازه ای است که برای یک محصول لامبورگینی انتظار دارید، اما لامبورگینی اوروس چند منظوره است. اوروس به اندازه کافی شیک است که بتواند سرنشینان خود را در شهر آرام کند. موتور V8 توربوی دوقلو نیز به خوبی برای انجام وظایف روزانه راننده جای می گیرد. شاسی بلند لامبورگینی ثابت می کند که توانایی حفظ هویت برند خود را حتی زمانی که یک وسیله نقلیه کاربردی تر می سازد را دارد.

عملکرد و مصرف سوخت

لامبورگینی اوروس از موتور 4 لیتری توئین توربو V8 شرکت فولکس واگن استفاده می کند، که توسط تیم پورشه موتور اسپورت با قدرت 640 اسب بخار و 620 پوند فوت تنظیم شده است. هر لامبورگینی اوروس مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است. از حالت سکون، شتاب 100 کیلومتر در ساعت فقط در 3.3 ثانیه می رسد و حداکثر سرعت 306 کیلومتر در ساعت است.
همانطور که این آمار خیره کننده است، بهره وری سوخت یک نقطه ضعف است. لامبورگینی اوروس پرفورمانته 2023 در شهر 19 و در بزرگراه 14 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف می کند.

در ظاهر Performante، قدرت به 657 اسب بخار می رسد و گشتاور در 627 پوند فوت ثابت باقی می ماند. وقتی ما آن را آزمایش کردیم، این شاسی بلند فوق‌العاده یک نمایش عالی از عملکرد خود را به نمایش گذاشت.

لامبورگینی اوروس

ارتقا نسخه 2023

Urus Performante قسمت دوم نام خود را با هوراکان پرفورمانته هاردکور مشترک دارد که جایزه بهترین خودرو را از آن خود کرد. برای اینکه برادر شاسی بلند این ابرخودروی موتور وسط به شهرت خود ادامه دهد، لامبورگینی مجموعه ای از ارتقاها را اعمال کرد که شامل کاهش وزن از طریق بدنه فیبر کربنی، هوای فیبر کربنی و چرخ های سبک تر بود. بال عقب جدید 40 درصد نیروی رو به پایین را افزایش می دهد.

لامبورگینی سیستم تعلیق بادی معمولی اوروس را به جای یک فنر فولادی پایین‌تر همراه با دمپرهای تطبیقی جایگزین کرد. نرم افزار پیشرانه نیز مورد بازنگری قرار گرفت. حالت رانندگی رالی برای عملکرد آفرود با سرعت بالا اضافه شده است.

منابع:

lamborghini

azinblog

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد